Nu totul e ceea ce pare !

Nu totul e ceea ce pare !

marți, 20 iulie 2010

De azi ... ( continuare )

Ştiu că am mai avut un post cu acelaşi nume , tocmai de aceea am menţionat între cele două paranteze prezente în titlu : continuare .

Ştiu de asemenea că scriu mai mult pentru mine pe blogul ăsta , deci este aproape irelevantă acţiunea prin care eu încerc să explic şi să clarific situaţii aidoma celei de mai sus , întrucât nimeni nu ar fi sesizat .

Depăşim momentul şi revenim la nebunia iniţială .

Recitind cele scrise de mine „pe-aici” , am constatat că din ziua aceea :

- Nu am fost un om nou , nici nu m-am schimbat , cu atât mai puţin am devenit crudă sau dură . Am încercat pe ici pe colo , să fiu mai sinceră şi mai directă , însă m-am temut aproape întotdeauna că totul se va întoarce împotriva mea .

Termenul pe care îl utilizam atunci cu un sens negativ , „folosită” , astăzi mi se pare unul aproape pozitiv , întrucât ar trebui să ajut mult mai mult decât o fac , sau vreau să o fac .

Prietenia , cum am mai spus , e o chestie relativă şi efemeră , deci termenul este uşor interpretabil şi discutabil .

Din ziua aceea nu am reuşit să devin mai bună , nici cu mine , nici cu ceilalţi , nu am reuşit să mă schimb nici faţă de mine , nici faţă de altcineva , nici nu am reuşit să scriu constant pe blog , însă am reuşit să fac ceva bine totuşi , să citesc mai mult şi să îmi propun să ating limitele de sus .

Mood : aproape veselie : )) .

Listening to : El Negro – Mi-e dor de tine .

Watching : nimic .

Playing : Sudoku se pune ?

Eating : măr .

Drinking : limonadă fără lămâie .

Reading : ceea ce scriu + „Marele singuratic” , de Marin Preda .

Quote : „ Tu trebuie să reprezinţi schimbarea pe care vrei să o vezi în lume . „ Mahatma Gandhi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

" Cuvintele sunt cu adevarat mijlocul de comunicare cel mai putin eficient . Ele sunt cele mai expuse la interpretari gresite si cel mai adesea prost intelese "
Neale Donald Walsch