Nu totul e ceea ce pare !

Nu totul e ceea ce pare !

marți, 27 aprilie 2010

De ce ? Pai , evident pentru ca ...

Am momente in care ma intreb de ce fac asta ?
De ce scriu pe un blog ( chiar daca asta se intampla oarecum rar , pentru ca nu sunt atat de dornica sa public tot ceea ce gandesc ) ?
De ce socializez cu niste persoane cu care nici macar nu am multe lucruri in comun ?
De ce am amici ( nu voi folosi cuvantul prieten niciodata in relatarile mele ... ) ?
De ce merg la scoala ?
De ce am invatat sa respir ?
De ce trebuie sa fiu binedispusa si sa binedispun la randul meu ?
De ce trebuie sa ma comport exemplar ?
De ce ?
De ce ?
De ce ?
Pentru ca traiesc intr-o lume infecta . Si ea este astfel , doar din cauza unor oameni ca mine , exact asa cum sunt eu , sunt si ei . Mentalitatea ne strica , pentru ca este o mentalitate gresita , ce ne-a fost insuflata de parintii , carora le-a fost insuflata de parintii lor s.a.m.d. . Oare se va schimba ceva vreodata ?
Oare vom fi vreodata niste oameni independenti , liberi , siguri pe ei , sinceri , cu drept de exprimare deplin ?
Ma foarte indoiesc . Si cred ca am destule argumente cu care imi pot sustine toate afirmatiile de mai sus .
In primul rand , ar trebui sa va explic de ce eu consider ca noi , marea majoritate a populatiei , inca suntem rezervati cu privire la ceea ce spunem . Chiar daca nu am o varsta foarte inaintata (de fapt , nici macar inaintata ) , consider ca am ajuns la o maturitate mentala , care imi permite sa imi formez anumite opinii . Printre "multele" opinii pe care mi le-am format , am conceput-o si pe aceasta , care spune ca exista o gramada de oameni , cel putin in Romania , mai exact , aici in Bucuresti si , chiar si mai exact , cunostinte de-ale mele , care nu au poate curajul , inteligenta , spontenaitatea , priceperea sau orice alt motiv de genul acesta , sa isi suntina parerile si sa ii combata pe ceilalti . Mie personal , acest lucru mi se pare foarte "aiurea " . Este "aiurea " pentru ca :
- se presupune ca ar trebui sa traim intr-o tara in care exprimarea libera ( bineinteles , pana la un anumit moment ) este permisa ;
- se presupune ca suntem totusi niste oameni cititi , care merg la scoala , care au totusi putina inteligenta si indrazneala , sau macar respect de sine , incat sa nu ne lasam calcati in picioare sau infruntati pana la punctul acela culminant , de altcineva in afara noastra ;
In fine . Vroiam sa spun mai multe lucruri , insa am cam concentrat tot ceea ce vroiam sa spun , in cele doua alineate marcate de " - " .
Cand scriu "aiurea " , ma gandesc la anormal , nedrept , insa continuu sa spun/scriu "aiurea" , intrucat acest termen , (cred eu ) concentreaza mai mult decat aceste doua adjective .
Eu pot recunoaste , oricand si la orice ora , faptul ca si eu sunt una dintre majoritatea acestora care se lasa calcati in picioare . Intotdeauna imi voi gasi scuze , ca orice persoana umana , asa cum imi gasesc si acum scuze pentru acest fapt si anume : prefer sa spun si fac , intocmai ca cel care imi exprima o opinei personala , chiar daca sunt sau nu de acord cu el/ea , mai mult pentru simplul fapt ca ar dura mult prea mult timp sa ii explic aceluia/aceleia , ca nu e intocmai cum spune si ca am si eu dreptatea mea in ceea ce spun ; si pe langa acest timp , as mai pierde si niste amicitii , amicitii pe care eu le consider foarte importante , dar care de fapt nu fac decat sa ma schimbe , sa ma modeleze si sa ma faca diferita , ceea ce nu ma ajuta cu absolut nimic , de aceea ele sunt de fapt nici mai mult si nici mai putin decat inutile .
As mai putea abera putin pe aici , insa nu cred ca e interesul nimanui , sa imi auda mie descarcarile emotionale , cu lucruri care ma deranjeaza si pe care le-as schimba , in mod excesiv.
Cred ca acelora care au curiozitatea , plictiseala , obligatia ( ca unii se mai simt si astfel ) sa imi citeasca postarile , le sunt de ajuns cateva zeci de randuri de vaicareala .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

" Cuvintele sunt cu adevarat mijlocul de comunicare cel mai putin eficient . Ele sunt cele mai expuse la interpretari gresite si cel mai adesea prost intelese "
Neale Donald Walsch