Nu totul e ceea ce pare !

Nu totul e ceea ce pare !

duminică, 21 martie 2010

Sunt un nimeni !

Da , sunt un nimeni .
Si ma mandresc cu asta .
Spun ca sunt un nimeni din multe motive .
Intreband pe cineva daca ma cunoaste , probabilitatea ca acela/ aceea sa iti raspunda la intrebare cu "Da! " este aproape nula ; ceea ce ma face UN NIMENI .
De obicei , esti considerat cineva , atunci cand te remarci prin ceva anume . Ceva personal , ca marca a ta oriunde .
Eu nu cred ca am asa ceva . Cu siguranta nu am asa ceva si nici nu ma remarc prin ceva anume , ceea ce ma face sa fiu mediocra , sa ma amestec in marea multime de oameni la fel , de "nimeni" .
Dupa cum imaginea arata , exista o carte ce are scopul de a te invata cum sa devii un nimeni . Eu personal nu am citit-o . Evident , as fi curioasa sa o citesc , daca nu as stii cum este sa fi un nimeni .
Va garantez ca nu e greu . E un sentiment placut pentru unii si unul apasator , distrugator chiar , pentru altii . Asta depinde de ( scuzati-mi cacofonia ) caracterul si firea fiecaruia . Fiind o persoana retrasa si rationala , de asemenea realista , evident faptul ca sunteti nu nimeni , nu va va afecta cu nimic . Pe de alta parte , fiind o persoana care se vrea remarcata , apreciata , cunoscuta si asa mai departe , presupun ca va va demoraliza si depresa .
Eu personal , nu ma simt afectata chiar deloc . Sunt un nimeni , dar e normal sa fiu asa . E chiar bine sa fi astfel . Bine , pana la un punct . Acest punct . Punct care spune ca totul are limite . Si limita acestui subiect nul , este atinsa .
Va multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

" Cuvintele sunt cu adevarat mijlocul de comunicare cel mai putin eficient . Ele sunt cele mai expuse la interpretari gresite si cel mai adesea prost intelese "
Neale Donald Walsch